Klantenservice

Heb je vragen over een product of een iPhone of iPad onderdeel? Wil je meer informatie over je iPad of iPhone reparatie? Onze specialisten helpen je graag verder. Vul het formulier hieronder in, of neem telefonisch contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Doorgaans worden bestellingen dezelfde dag verzonden. Je ontvangt een e-mail zodra de artikelen zijn verzonden.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Stuur een e-mail naar info@iphonekapot.nl met je bestelnummer en de reden van retour.

Vermeld de betaalrekening waar je het geld op terug gestort wilt hebben.  

Stuur het product naar: iPhonekapot, Molenaar 9, 7141 PA Groenlo.

Zodra wij de retour hebben ontvangen, storten wij binnen 7 dagen het geld terug.

Advies of een reparatie verzoek

Wil je jouw iPhone/iPad laten nakijken, of laten repareren? Of wil je graag advies over welk onderdeel je nodig hebt? Maak telefonisch een afspraak.


Contact


Niet tevreden? 

Ben je ontevreden over je product? Of heb je niet het juiste product besteld? Je kunt de producten binnen 14 dagen retour sturen aan iPhonekapot. Meld je retour aan via de e-mail

 

Waar moet je aan denken?

  • onbeschadigd
  • ongebruikt
  • zorg voor een track and trace code

Vestiging iPhonekapot 

Maak een afspraak om ons te bezoeken.